Vill du att ditt företag blir en del av Linero IF
Linero IF bildades 1995 och verksamheten har stadigt utvecklats. Medlemsantalet stiger hela tiden och föreningen har idag mer än 600 medlemmar i åldern 5 år till seniorer - i en tid då medlemsantalet i idrottsföreningar i Sverige generellt sett minskar. Då Linero IF ligger i ett invandrartätt område har föreningens verksamhet stor betydelse för integrationsarbetet i östra Lund. Vi medverkar i kommunens integrationsarbete.

LINERO IF SPONSORSAMARBETEN
Ditt företag kan välja mellan tre olika sponsorsamarbeten med Linero IF. Det är huvudsponsor, partnersponsor och skräddarsytt samarbete. Du väljer en avtalstid på 1, 2 eller 3 år och börjar avtalsperioden antingen 1 februari eller 1 augusti. Som sponsor är ditt företag en del av Linero IF:s nätverk.

Du är välkommen att kontakta någon av våra sponsoransvariga om du är intresserad av ett sponsorsamarbete med Linero IF.
KRISTOFER THELIN
kristoferthelin@gmail.com